Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

30.8.

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Tiskovou konferencí konající se v sále Rady Pardubického kraje byla ve středu 29. srpna 2007 oficiálně zakončena mediální kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“. „Chceme vymanit náš region z nálepky „nejméně navštěvovaný kraj“, a proto jsme připravili hned několik projektů na podporu rozvoje cestovního ruchu spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie. Jedním z nich byl i tento,“ řekl Miloslav Macela, člen Rady Pardubického kraje zodpovědný za oblast cestovního ruchu. Pardubický kraj byl v této kampani prezentován pod názvem východní Čechy. „Jde o označení našeho turistického regionu. Odbornými průzkumy máme potvrzeno, že pro marketing v cestovním ruchu jsou východní Čechy přece jen lepší obchodní značkou než úřední název kraje,“ vysvětlil Miloslav Macela. Hlavními motivy kampaně byly slogany „I love východní Čechy“, přičemž anglické slovo „love“ nahrazoval motiv srdce, a „Východní Čechy způsobují závislost“. Tváří kampaně se staly dvě dívky, které pózovaly před nejvyšší horou kraje – Králickým Sněžníkem. V zimní verzi, která se používala od začátku kampaně v prosinci loňského roku do března letošního roku, byly vyobrazeny na sněžném skútru, v letní verzi pak sněžný skútr nahradil cadillac. „Zřejmě největší ohlas měly billboardy umístěné ve velkých městech, na dálnicích a hlavních tazích na území celé České republiky. Sami jsme se několikrát setkali s velmi pozitivními reakcemi na tento typ prezentace,“ řekl Jan Rudzinskyj z agentury Maxx Creative communication, který mediální kampaň pro Pardubický kraj připravil. Součástí kampaně byly také rozhlasové spoty, inzeráty a PR články v tištěných médiích, reklamní bannery na tematicky zaměřených internetových serverech, propagační předměty do informačních center či press tripy pro novináře. O tom, že tato mediální kampaň byla účinná, svědčí i rapidní nárůst návštěvnosti turistického portálu www.vychodni-cechy.info. Ta se od prosince 2006 do července 2007 zvýšila téměř devítinásobně a v červenci dosáhl počet návštěv zhruba 30 tisíc. Význam realizace kampaně spočívá především v tom, že se jednalo o prozatím první komplexní propagační kampaň zaměřenou na území Pardubického kraje a regionu Východní Čechy. Vzhledem k tomu, že další prostředky na propagaci v oblasti cestovního ruchu jsou připravovány v rámci Regionálního operačního programu, bude Pardubický kraj v podobných aktivitách nepochybně pokračovat.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

3.5.

Firma REKLA dostala pokutu 220 tisíc korun za nezákonné nakládání s nebezpečnými odpady v Pardubicích-Semtíně

„Jednalo se o odpadní oleje přijaté k přepracování a kaly z olejových odlučovačů z vlastní produkce firmy. Při kontrole jsme našli celkem 18 m3těchto nebezpečných odpadů v kontejnerech a kovových sudech,“ uvedl Lukáš Trávníček, ředitel Oblastního inspektorátu ČIŽP v Hradci Králové.

Společnost celý článek
22.6.

Při pietním setkání uctí památku obětí heydrichiády

Právě tady bylo v období heydrichiády od 3. června do 9. července 1942 popraveno 194 vlastenců z východních Čech.

Společnost celý článek
8.9.

Poukaz do lékárny je od září odměnou za včasné preventivní vyšetření

Dalším důležitým vyšetřením, které by – nejen ženy v tomto věku - měly absolvovat, je vyšetření na denzitometru na Oddělení zobrazovacích metod ve Svitavské nemocnici. Vyšetření ukáže, zda pacientky a pacienti nejsou ohroženy osteoporózou nebo osteopenií, tedy úbytkem kostní hmoty, což je první předstupeň osteoporózy.

Společnost celý článek
22.9.

V Pardubickém kraji je firmou roku Forez

FOREZ obdržel také ocenění Odpovědná firma roku 2015. Tato cena zohledňuje dopady podnikání na životní prostředí a podporu společensky odpovědných aktivit.

Společnost celý článek
21.5.

Apatyka přivítala první hosty

Právě Pernštejnům totiž nová kavárna vděčí za svůj název.

Společnost celý článek
14.1.

V polabinském baru bylo rušno

Čtvrtý aktér bitky, padesátiletý muž údajně neustále pokřikoval na dvojici mladíků, že si je najde a zabije.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting