Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

30.8.

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Tiskovou konferencí konající se v sále Rady Pardubického kraje byla ve středu 29. srpna 2007 oficiálně zakončena mediální kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“. „Chceme vymanit náš region z nálepky „nejméně navštěvovaný kraj“, a proto jsme připravili hned několik projektů na podporu rozvoje cestovního ruchu spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie. Jedním z nich byl i tento,“ řekl Miloslav Macela, člen Rady Pardubického kraje zodpovědný za oblast cestovního ruchu. Pardubický kraj byl v této kampani prezentován pod názvem východní Čechy. „Jde o označení našeho turistického regionu. Odbornými průzkumy máme potvrzeno, že pro marketing v cestovním ruchu jsou východní Čechy přece jen lepší obchodní značkou než úřední název kraje,“ vysvětlil Miloslav Macela. Hlavními motivy kampaně byly slogany „I love východní Čechy“, přičemž anglické slovo „love“ nahrazoval motiv srdce, a „Východní Čechy způsobují závislost“. Tváří kampaně se staly dvě dívky, které pózovaly před nejvyšší horou kraje – Králickým Sněžníkem. V zimní verzi, která se používala od začátku kampaně v prosinci loňského roku do března letošního roku, byly vyobrazeny na sněžném skútru, v letní verzi pak sněžný skútr nahradil cadillac. „Zřejmě největší ohlas měly billboardy umístěné ve velkých městech, na dálnicích a hlavních tazích na území celé České republiky. Sami jsme se několikrát setkali s velmi pozitivními reakcemi na tento typ prezentace,“ řekl Jan Rudzinskyj z agentury Maxx Creative communication, který mediální kampaň pro Pardubický kraj připravil. Součástí kampaně byly také rozhlasové spoty, inzeráty a PR články v tištěných médiích, reklamní bannery na tematicky zaměřených internetových serverech, propagační předměty do informačních center či press tripy pro novináře. O tom, že tato mediální kampaň byla účinná, svědčí i rapidní nárůst návštěvnosti turistického portálu www.vychodni-cechy.info. Ta se od prosince 2006 do července 2007 zvýšila téměř devítinásobně a v červenci dosáhl počet návštěv zhruba 30 tisíc. Význam realizace kampaně spočívá především v tom, že se jednalo o prozatím první komplexní propagační kampaň zaměřenou na území Pardubického kraje a regionu Východní Čechy. Vzhledem k tomu, že další prostředky na propagaci v oblasti cestovního ruchu jsou připravovány v rámci Regionálního operačního programu, bude Pardubický kraj v podobných aktivitách nepochybně pokračovat.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

19.7.

Záhada objasněna

Policie již ví, proč bylo intoxikováno 12 osob v obci Lipoltice na Pardubicku.

Společnost celý článek
1.12.

Benefiční Prima bazar podpoří stavbu kostela

S nápadem uspořádat obdobu blešího trhu přišli pořadatelé litomyšlského Prima bazaru

Společnost celý článek
2.11.

Oxid uhelnatý zaútočil v Přelouči

Oxid uhelnatý je jedovatý plyn, který je lehčí než vzduch, se kterým navíc tvoří výbušné směsi.

Společnost celý článek
15.7.

Centrální registr zbraní a "zbraňová amnestie"

Během prvních tří měsíců od zahájení ostrého provozu mají podnikatelé povinnost do nového systému zavést všechny zbraně a střelivo, které mají ve svých skladech nebo na prodejnách, a které mají jako předmět svého podnikání.

Společnost celý článek
12.10.

Pardubický kraj získal další úvěr od EIB

Ve čtvrtek 11. října 2007 podepsal vicehejtman Roman Línek úvěrovou smlouvu s Evropskou investiční bankou

Společnost celý článek
31.12.

Rok 2009 očima primátora Pardubic Jaroslava Demla

Projekt rekonstrukce a dostavby kanalizační soustavy Labe – Loučná je prakticky hotov.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting