Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

30.8.

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Tiskovou konferencí konající se v sále Rady Pardubického kraje byla ve středu 29. srpna 2007 oficiálně zakončena mediální kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“. „Chceme vymanit náš region z nálepky „nejméně navštěvovaný kraj“, a proto jsme připravili hned několik projektů na podporu rozvoje cestovního ruchu spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie. Jedním z nich byl i tento,“ řekl Miloslav Macela, člen Rady Pardubického kraje zodpovědný za oblast cestovního ruchu. Pardubický kraj byl v této kampani prezentován pod názvem východní Čechy. „Jde o označení našeho turistického regionu. Odbornými průzkumy máme potvrzeno, že pro marketing v cestovním ruchu jsou východní Čechy přece jen lepší obchodní značkou než úřední název kraje,“ vysvětlil Miloslav Macela. Hlavními motivy kampaně byly slogany „I love východní Čechy“, přičemž anglické slovo „love“ nahrazoval motiv srdce, a „Východní Čechy způsobují závislost“. Tváří kampaně se staly dvě dívky, které pózovaly před nejvyšší horou kraje – Králickým Sněžníkem. V zimní verzi, která se používala od začátku kampaně v prosinci loňského roku do března letošního roku, byly vyobrazeny na sněžném skútru, v letní verzi pak sněžný skútr nahradil cadillac. „Zřejmě největší ohlas měly billboardy umístěné ve velkých městech, na dálnicích a hlavních tazích na území celé České republiky. Sami jsme se několikrát setkali s velmi pozitivními reakcemi na tento typ prezentace,“ řekl Jan Rudzinskyj z agentury Maxx Creative communication, který mediální kampaň pro Pardubický kraj připravil. Součástí kampaně byly také rozhlasové spoty, inzeráty a PR články v tištěných médiích, reklamní bannery na tematicky zaměřených internetových serverech, propagační předměty do informačních center či press tripy pro novináře. O tom, že tato mediální kampaň byla účinná, svědčí i rapidní nárůst návštěvnosti turistického portálu www.vychodni-cechy.info. Ta se od prosince 2006 do července 2007 zvýšila téměř devítinásobně a v červenci dosáhl počet návštěv zhruba 30 tisíc. Význam realizace kampaně spočívá především v tom, že se jednalo o prozatím první komplexní propagační kampaň zaměřenou na území Pardubického kraje a regionu Východní Čechy. Vzhledem k tomu, že další prostředky na propagaci v oblasti cestovního ruchu jsou připravovány v rámci Regionálního operačního programu, bude Pardubický kraj v podobných aktivitách nepochybně pokračovat.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

18.4.

Manažeři z USA dnes v Pardubicích

S pardubickým investičním prostředím se chce seznámit skupina amerických manažerů

Společnost celý článek
20.10.

Šumná Chrudim - již dnes večer

Mnoho chrudimských občanů již mělo možnost Šumnou Chrudim shlédnout 7. června tohoto roku v předpremiéře.

Společnost celý článek
25.6.

Den otevřených dveří

Návštěvníci si mohli prohlédnout Obvodní oddělení Pardubice 1 a dozvědět se základní informace o policejní činnosti.

Společnost celý článek
29.4.

Nová výstava Fakulty restaurování Univerzity Pardubice v rekonstruovaných prostorách Piaristické koleje v Litomyšli

Výstava je koncipována tak, aby se prohlídkou celého objektu návštěvník seznámil s pestrou škálou technik a technologií představujících náplň výuky v jednotlivých ateliérech či katedrách Fakulty restaurování.

Společnost celý článek
24.2.

Město je náš spoluhráč, ne soupeř

Nehrajeme totiž fotbal, ale snažíme se dělat to nejlepší pro občany našeho regionu. Těmi jsou i Pardubáci.

Společnost celý článek
4.1.

Tříkrálová sbírka opět pomůže potřebným

Ta bude probíhat po celý následující týden nejen na Pardubicku, ale ve většině měst a obcí Pardubického kraje.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting