Pardubický kraj láká turisty z Polska

1.6.

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Zatímco zimní turistická sezóna je již minulostí, ta letní se vkrádá velmi rychle. Není čas na zahálení, lákání turistů do Pardubického kraje je v plném proudu. „V tomto období se soustředíme především na představení možností trávení dovolené turistům ze sousedního Polska“, řekl Miroslav Stejskal, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch. Kromě tuzemských turistů jsou ti polští pro náš kraj nejvýznamnější cílovou skupinou. „Pardubický kraj je pro turisty z Polska zajímavý, nabízí širokou škálu možností, jak zde strávit příjemnou dovolenou. I v období přetrvávající finanční krize je pro ně dovolená v našem kraji dostupná. V době nadcházejícího světového šampionátu ve fotbale očekáváme, že mnoho Poláků dá přednost dovolené v malebném prostředí Pardubického kraje před atmosférou spojenou s pořádáním mistrovství světa a před korzujícími skupinkami rozvášněných fanoušků. V nejbližší době očekáváme, že podíl turistů z Polska ještě poroste,“ doplnil Miroslav Stejskal. Právě z těchto důvodů se snažíme cílit naší propagační kampaň na tuto cílovou skupinu. Od 24. do 27. května představila turistické atraktivity Pardubického kraje Destinační společnost Východní Čechy na prezentační akci v Krakově. Mezi návštěvníky prezentační akce byl o materiály Pardubického kraje skutečný zájem. „Na krakovskou prezentační akci jsme si připravili nový propagační materiál, brožuru Po stopách tradic Pardubického kraje. Brožura byla vydána v rámci česko-polského projektu, jehož partnerem je destinační management Dolnoslezského vojvodství,“ řekl radní Stejskal. V nejbližších měsících plánuje Destinační společnost Východní Čechy další dvě prezentační akce, které se uskuteční ve Wroclawi. V propagační kampani úzce spolupracuje se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v Polsku. Na propagaci česko-polské příhraniční oblasti využívá Destinační společnost Východní Čechy mimo jiné prostředky z fondu Euroregionu Glacensis, v rámci něhož již bylo podpořeno mnoho projektů, které mají za cíl přiblížit českým a polským turistům obě strany destinace. „Věříme, že propagační kampaň Pardubického kraje v sousedním Polsku budeme s odstupem hodnotit jako úspěšnou,“ uzavřela Alena Horáková, ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

6.8.

Bouřka znovu zasáhla náš kraj

Na Třídě Míru v Pardubicích vítr utrhl střechu z domu. V Zálší osobní automobil narazil do spadlého stromu.

Společnost celý článek
5.3.

Klienti si mohou vařit a prát sami

„Úprava prostor na domácí prostředí se velmi vydařila, což ocenili i samotní klienti. Ti se mohou zapojit do běžných činností domácnosti a posunout se k větší soběstačnosti,“ uvedl radní Pardubického kraje pro sociální péči a neziskové organizace Pavel Šotola, který se spolu se starostou obce Předhradí Zdeňkem Mikšovským zúčastnil slavnostního otevření.

Společnost celý článek
1.6.

Akrobacii umějí i modely letadel

Malou ochutnávkou před aviatickou poutí mohla být výstava letadlových modelů Františka Svatoně.

Společnost celý článek
3.2.

V České Třebové pokračuje odstraňování sutin

Ve čtvrtek ráno se na místě uskutečnil kontrolní den, jehož cílem bylo především stanovení dalšího harmonogramu prací vedoucích k odstranění spadlé střechy a sutin.

Společnost celý článek
12.6.

Letem světem s handicapem aneb den dětí s dobrovolníky

Stejně tak si s občanským sdružením Nezlomení zahrajeme stolní tenis na vozíku. Obecně prospěšná společnost Křižovatka handicap centrum a Česká abilympijská asociace připraví dvě speciální dráhy s překážkami, které budou děti a všichni účastníci zdolávat na vozíčku.

Společnost celý článek
17.5.

Charita chce „darovat“ zahradu ohroženým dětem

Oblastní charita Pardubice pomáhá i rodinám s dětmi v nouzi tak, aby podporovala funkčnost rodiny a předcházela odejmutí dětí do ústavní a náhradní péče. Zákazníci společnosti Globus budou moci hlasovat prostřednictvím webových stránek společnosti www.globus.cz/lepsisvet (od 25. dubna do 31. května) a formou hlasovacích lístků, které naleznou v akčním letáku s platností od 18. května.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting