Startuje kampaň s názvem No a co?!

4.1.

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Zadavatelem kampaně je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením. Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů - držitelů ochranné známky Práce postižených. Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační. Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou vyhlašuje zadavatel této kampaně. Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování (auditu), udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené spoluobčany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ spoluobčané. Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový. V současnosti je hrdými držiteli známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl tyto zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené. V kampani figuruje odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených. Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

22.9.

Jens Eikaas navštívil Chroustovice

Pardubickému kraji se podařilo zdárně dokončit projekt nazvaný Obnova kulturních hodnot v areálu zámku Chroustovice.

Společnost celý článek
18.12.

Setkání olympioniků není jen vzpomínání na minulost

Nejstarším účastníkem poslední schůzky olympioniků byl 88letý cyklista Václav Machek, stříbrný z olympijských her v Melbourne v roce 1956 a mezi dalšími například hokejista Vladimír Martinec, kanoista Martin Doktor či cyklista Jiří Daler.

Společnost celý článek
8.3.

Masopust ve Volči podvanácté

Tomuto okamžiku samozřejmě předcházel tradiční průvod masek, jemuž přihlížel i náměstek hejtmana Roman Línek.

Společnost celý článek
19.1.

Východní Čechy tančí na Regiontouru v rytmu první republiky

Novým trendem se totiž v cestovních ruchu stávají nejen vinné stezky, ale také ty pivní. Na to reagovaly oba kraje nabídkou aktuální Mapy pivovarů. „Chtěli jsme zájemcům nabídnout souhrnnou informaci, kde mohou ochutnat různé speciality místních, třeba i malých pivovarů a jak si je poskládat do cestovního itineráře. Věřím, že to ocení,“ konstatovala ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy Alena Horáková.

Společnost celý článek
17.1.

Lanškroun odmění své mladé reprezentanty už podvacátéprvé

Nelze zapomenout na šachistu Jana Bernáška, horolezce Martina Šifru, kulturistku Janu Černovskou, kteří dosáhli velkých úspěchů.

Společnost celý článek
26.5.

Jistota pro Chrudim i zaměstnance nemocnice

Přístup k zaměstnancům by měl být otevřený, proto bychom s vámi chtěli diskutovat o změnách a záměrech.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting