Startuje kampaň s názvem No a co?!

4.1.

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Zadavatelem kampaně je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením. Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů - držitelů ochranné známky Práce postižených. Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační. Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou vyhlašuje zadavatel této kampaně. Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování (auditu), udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené spoluobčany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ spoluobčané. Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový. V současnosti je hrdými držiteli známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl tyto zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené. V kampani figuruje odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených. Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

8.9.

Největší požáry za srpen? Ty na Pardubicku

První příčku v hasičské statistice za měsíc srpen „obsadí“ požár z 30. srpna, kdy časně ráno zachvátily plameny Elektrárny Chvaletice. Jednalo se o požár vnějšího zauhlování v elektrárně. Škoda byly předběžně vyčíslena na 50 milionů korun. Uchránit se podařilo majetek ve výši 400 milionů korun. Stanoveny jsou stále čtyři verze vzniku požáru – nedbalost, samovznícení uhlí, zadření ložiska na pásovém dopravníku nebo závada na elektroinstalaci.

Společnost celý článek
7.8.

Jednání se starostou

. Jednání mělo několik bodů, v nichž starosta místního obvodu projevil zájem o situaci kolem dětských hřišť a zároveň narazil na otázky související s ubytovnou v části Hůrka.

Společnost celý článek
18.4.

Hrozí rozpuštění občanských sdružení?

Hlavním tématem bylo hrozící hromadné rozpouštění občanských sdružení poskytujících sociální služby.

Společnost celý článek
18.5.

Skanzen Veselý Kopec převeden na kraj

Ministr kultury Václav Jehlička oznámil převod Souboru lidových staveb Vysočina k 1. lednu 2008 na Pardubický kraj.

Společnost celý článek
4.5.

První máj ve znamení oslav dráhy a veselic

Kraje Pardubický, Královéhradecký a Liberecký uvažují o zakoupení vlastních, moderních vlakových souprav.

Společnost celý článek
22.2.

Pozor, změna programu VČD

Komedie se stala i divácky nejoblíbenější inscenací VČD za rok 2008 a na festivalu České divadlo 2008 obdržela Cenu poroty!

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting