Startuje kampaň s názvem No a co?!

4.1.

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Zadavatelem kampaně je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením. Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů - držitelů ochranné známky Práce postižených. Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační. Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou vyhlašuje zadavatel této kampaně. Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování (auditu), udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené spoluobčany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ spoluobčané. Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový. V současnosti je hrdými držiteli známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl tyto zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené. V kampani figuruje odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených. Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

27.4.

Ministerstvo neplní sliby, nekomunikuje, poškozuje

Vedení Pardubické krajské nemocnice rozhodně nechce a nehodlá bojovat či válčit s Ministerstvem zdravotnictví ČR.

Společnost celý článek
30.11.

Společnost VHOS upozorňuje

Tyto letáky mimo jiné rovněž nabízely rovněž provedení kontroly pitné vody tekoucí z vodovodu.

Společnost celý článek
13.2.

Nejlepší chemik je z Pardubického kraje

Hlavní soutěžní kategorií byla Soutěž jednotlivců, která se vyhlašovala nakonec.

Společnost celý článek
25.8.

Univerzita Pardubice otevírá nový obor

Nový navazující magisterský studijní obor byl právě akreditován a zájemci se mohou hlásit do 13. září.

Společnost celý článek
23.11.

Vánoční strom dorazí v pondělí na Pernštýnské námestí

Hlavní vánoční strom bývá již několik let darem pardubických občanů městu. „Ten letošní vyrostl na zahradě v Benedettiho ulici. Městu jej věnovali manželé Zitkovi. Téměř sedmnáct metrů vysoký smrk bude na Pernštýnské náměstí přivezen v pondělí 23. listopadu dopoledne. Během týdne bude ozdoben červenými a stříbrnými koulemi, rozzáří ho více než sto padesát krápníků, které připomínají sněžení,“ řekla mluvčí služeb Světlana Pozníková.

Společnost celý článek
8.3.

Správní soud demolici vily neodložil

Lhůta, během níž má být stavba odstraněna, bude zhruba půlroční.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting