Startuje kampaň s názvem No a co?!

4.1.

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Zadavatelem kampaně je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením. Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů - držitelů ochranné známky Práce postižených. Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační. Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou vyhlašuje zadavatel této kampaně. Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování (auditu), udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené spoluobčany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ spoluobčané. Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový. V současnosti je hrdými držiteli známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl tyto zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené. V kampani figuruje odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených. Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

9.5.

Pěkné počasí vylákalo v sobotu téměř 7 500 účastníků,

Tato akce má dlouholetou tradici, letos se konal už 40. ročník.

Společnost celý článek
11.9.

Dárky pro prezidentský pár byly vtipné a nápadité

Prezidentovi i jeho ženě věnovali celoživotní volnou vstupenku na jejich proslulý jazzový festival.

Společnost celý článek
9.6.

Média a veřejné mínění v Evropě

Posluchači Fakulty reagují na toto výročí ukázkou své tvorby prezentovanou výstavou plakátů.

Společnost celý článek
25.5.

Svitavsko: sedmnáct nových sběrných dvorů

Radní Pardubického kraje Petr ŠIlar byl v úterý 22. května aktérem zahájení projektu Integrovaný systém nakládání s odpady

Společnost celý článek
20.1.

Východočeské muzeum navštívilo loni 110 tisíc lidí

Muzeum zároveň propagaci zaměřilo na to, aby se lidé v celé republice dozvěděli o jedinečné národní kulturní památce Zámek Pardubice, což přispělo ke zvýšení renomé objektu jako turistické destinace. „A k tomu jsme pochopitelně přizpůsobili dramaturgii kulturního programu,“ upozorňuje ředitel.

Společnost celý článek
21.1.

Vzduchem létaly popelnice

Sám, dobrovolně vyčkal na místě činu do příjezdu hlídky městské policie.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting