Českomoravské pomezí vybralo nové logo

10.12.

Českomoravské pomezí vybralo nové logo

Českomoravské pomezí vybralo nové logo

V létě letošního roku byl založen nový dobrovolný svazek obcí s názvem Českomoravské pomezí. Zakladatelskou smlouvu podepsali starostové měst Litomyšl, Polička, Svitavy, Moravská Třebová a Vysoké Mýto. Území Českomoravského pomezí kopíruje turistický region, který mnozí čtenáři znají pod názvem Svitavsko. Propagace této turistické oblasti probíhá již od roku 2005 díky podpoře Evropských fondů. Realizován již byl infokatalog, brožura s názvem Na kole Krajem Smetany a Martinů, trhací mapy, multimediální CD ROM a plakáty oblasti. Nový grant je určen zejména na zhotovení dalších propagačních materiálů a tiskovin, na marketingovou podporu Českomoravského pomezí a byl využit také na vytvoření loga oblasti. Celkové náklady na tento projekt jsou asi 1 milion 335 tisíc korun, z toho 1.138 korun tvoří uznatelné náklady. Žadatel se na realizaci projektu podílí pouze 10 procenty z uznatelných nákladů (tedy zhruba 114 tisíci korunami), 75 procent všech uznatelných nákladů je financováno z Evropských fondů a 15 hradí ze svých prostředků Pardubický kraj. Ve velkém nákladu bude vydána opět nezbytná mapa oblasti, novinkou bude zimní mapa s vyznačením možnosti sjezdového i běžkového lyžování, dále brožura lákající na turistické atraktivity Českomoravského pomezí, propagační materiál zaměřený na pěší i cykloturistiku a image brožura o Českomoravském pomezí. V rámci marketingové podpory proběhne kampaň v médiích, následovat bude prezentace na veletrzích cestovního ruchu, vytvořena bude řada propagačních předmětů a samozřejmě samostatné webové stránky oblasti. Mezi velmi důležité pro prezentaci každé turistické oblasti patří bezesporu vytvoření vlastního loga. Na základě výběrového řízení bylo vybráno logo z dílny grafického studia TP DESIGN jehož autorem je Tomáš Pakosta. Logo vychází ze zvláštnosti naší turistické oblasti, kterou je velké množství měst blízko sebe a nabízející tak zajímavé možnosti na výlety, ale i další společné turistické produkty. V barevné variantě má každý „puntík či korálek“ svoji barvu – Litomyšl vínovou, Svitavy modrou, Polička oranžovou, Moravská Třebová zelenou a Vysoké Mýto žlutou. Toto řešení nabízí celou řadu možných sloganů. Jeden bude použit i ve stánku na lednovém veletrhu Regiontour v Brně. Nebo snad nesouhlasíte s tím, že „Českomoravské pomezí hraje všemi barvami“? Nedoporučili byste svým známým, aby si sami „Navlékli svůj náhrdelník zážitků“?

Další zprávy z kategorie "Společnost"

2.5.

O zdravotnictví debatovali u kulatého stolu

Z jednání vyplynulo, že ředitelům nemocnic nejvíce komplikují situaci odlišné požadavky jednotlivých zdravotních pojišťoven.

Společnost celý článek
10.10.

Odvezl si mobilní toaletu

Litomyšlští policisté řeší kuriózní krádež.

Společnost celý článek
7.11.

Den zdraví přinesl tucet nových dárců krve a nabídl užitečné informace o prevenci

Co dělat, když chci skončit s kouřením? Je moje pigmentové znaménko v pořádku? Jak se stravovat, abych žil zdravě? Tyto a spousta dalších otázek v průběhu dnešního dne přivedly řadu lidí do Pardubické nemocnice. A dostali na ně i odpovědi. Pro veřejnost se zde konal Den zdraví, který nabídl řadu preventivních vyšetření a poraden.

Společnost celý článek
18.9.

Pro obyvatele Hradce z okolí Auparku město dojednalo výhodném parkování

Nárok na výhodné parkování bude mít pouze žadatel s trvalým bydlištěm v okolí Auparku. Území je rozdělené do třech zón, které určují nárok na kartu v případě, že zájem bude větší než kapacita.

Společnost celý článek
13.10.

Kraj poskytne hasičům termokameru

Kraj tak pokračuje v dlouhodobé podpoře zlepšování vybavení státních složek integrovaného záchranného systému. „Policii jsme letos například zakoupili inteligentní radar do automobilu za více než 800 tisíc korun.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting