Českomoravské pomezí vybralo nové logo

10.12.

Českomoravské pomezí vybralo nové logo

Českomoravské pomezí vybralo nové logo

V létě letošního roku byl založen nový dobrovolný svazek obcí s názvem Českomoravské pomezí. Zakladatelskou smlouvu podepsali starostové měst Litomyšl, Polička, Svitavy, Moravská Třebová a Vysoké Mýto. Území Českomoravského pomezí kopíruje turistický region, který mnozí čtenáři znají pod názvem Svitavsko. Propagace této turistické oblasti probíhá již od roku 2005 díky podpoře Evropských fondů. Realizován již byl infokatalog, brožura s názvem Na kole Krajem Smetany a Martinů, trhací mapy, multimediální CD ROM a plakáty oblasti. Nový grant je určen zejména na zhotovení dalších propagačních materiálů a tiskovin, na marketingovou podporu Českomoravského pomezí a byl využit také na vytvoření loga oblasti. Celkové náklady na tento projekt jsou asi 1 milion 335 tisíc korun, z toho 1.138 korun tvoří uznatelné náklady. Žadatel se na realizaci projektu podílí pouze 10 procenty z uznatelných nákladů (tedy zhruba 114 tisíci korunami), 75 procent všech uznatelných nákladů je financováno z Evropských fondů a 15 hradí ze svých prostředků Pardubický kraj. Ve velkém nákladu bude vydána opět nezbytná mapa oblasti, novinkou bude zimní mapa s vyznačením možnosti sjezdového i běžkového lyžování, dále brožura lákající na turistické atraktivity Českomoravského pomezí, propagační materiál zaměřený na pěší i cykloturistiku a image brožura o Českomoravském pomezí. V rámci marketingové podpory proběhne kampaň v médiích, následovat bude prezentace na veletrzích cestovního ruchu, vytvořena bude řada propagačních předmětů a samozřejmě samostatné webové stránky oblasti. Mezi velmi důležité pro prezentaci každé turistické oblasti patří bezesporu vytvoření vlastního loga. Na základě výběrového řízení bylo vybráno logo z dílny grafického studia TP DESIGN jehož autorem je Tomáš Pakosta. Logo vychází ze zvláštnosti naší turistické oblasti, kterou je velké množství měst blízko sebe a nabízející tak zajímavé možnosti na výlety, ale i další společné turistické produkty. V barevné variantě má každý „puntík či korálek“ svoji barvu – Litomyšl vínovou, Svitavy modrou, Polička oranžovou, Moravská Třebová zelenou a Vysoké Mýto žlutou. Toto řešení nabízí celou řadu možných sloganů. Jeden bude použit i ve stánku na lednovém veletrhu Regiontour v Brně. Nebo snad nesouhlasíte s tím, že „Českomoravské pomezí hraje všemi barvami“? Nedoporučili byste svým známým, aby si sami „Navlékli svůj náhrdelník zážitků“?

Další zprávy z kategorie "Společnost"

25.4.

Město novelizovalo svůj tržní řád

Tržní řád, který byl novelizován z popudu městských obvodů, vymezuje na území města 12 lokalit s tržními místy pro trvalý prodej. V centru města na nich mohou prodejci nabízet zboží jen z mobilních prostředků nebo v mobilních provozech, Tržní řád, který byl novelizován z popudu městských obvodů, vymezuje na území města 12 lokalit s tržními místy pro trvalý prodej. V centru města na nich mohou prodejci nabízet zboží jen z mobilních prostředků nebo v mobilních provozech, například přívěsech.například přívěsech.

Společnost celý článek
6.2.

Školy z Pardubického kraje mohou žádat o grant

Své projekty mohou školy přihlásit do grantového řízení Nadačního fondu Tesco, a to nejpozději do konce března.

Společnost celý článek
19.3.

Akademie věd podporuje výzkum v našem kraji

Pracovníci akademie se díky smlouvě s krajem a sdružením Orlicko podílejí na více jak 15 projektech v regionu.

Společnost celý článek
9.7.

Trojlístek recidivistů opět udeřil SVITAVSKO - Terčem zájmu byly hlavně cigarety.

Muži ve věku čtyřicet, dvaatřicet a osmadvacet let jsou zřejmě vášnivými kuřáky, kteří mají větší spotřebu tabákových výrobků, než by bylo možné pořídit z jejich finančních prostředků. To, ale neomlouvá jejich údajné majetkové nezákonné jednání v jedné z obcí na Svitavsku, kterého ho měli dopustit v noci z úterý na středu 3. července 2019.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting