Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

30.8.

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Tiskovou konferencí konající se v sále Rady Pardubického kraje byla ve středu 29. srpna 2007 oficiálně zakončena mediální kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“. „Chceme vymanit náš region z nálepky „nejméně navštěvovaný kraj“, a proto jsme připravili hned několik projektů na podporu rozvoje cestovního ruchu spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie. Jedním z nich byl i tento,“ řekl Miloslav Macela, člen Rady Pardubického kraje zodpovědný za oblast cestovního ruchu. Pardubický kraj byl v této kampani prezentován pod názvem východní Čechy. „Jde o označení našeho turistického regionu. Odbornými průzkumy máme potvrzeno, že pro marketing v cestovním ruchu jsou východní Čechy přece jen lepší obchodní značkou než úřední název kraje,“ vysvětlil Miloslav Macela. Hlavními motivy kampaně byly slogany „I love východní Čechy“, přičemž anglické slovo „love“ nahrazoval motiv srdce, a „Východní Čechy způsobují závislost“. Tváří kampaně se staly dvě dívky, které pózovaly před nejvyšší horou kraje – Králickým Sněžníkem. V zimní verzi, která se používala od začátku kampaně v prosinci loňského roku do března letošního roku, byly vyobrazeny na sněžném skútru, v letní verzi pak sněžný skútr nahradil cadillac. „Zřejmě největší ohlas měly billboardy umístěné ve velkých městech, na dálnicích a hlavních tazích na území celé České republiky. Sami jsme se několikrát setkali s velmi pozitivními reakcemi na tento typ prezentace,“ řekl Jan Rudzinskyj z agentury Maxx Creative communication, který mediální kampaň pro Pardubický kraj připravil. Součástí kampaně byly také rozhlasové spoty, inzeráty a PR články v tištěných médiích, reklamní bannery na tematicky zaměřených internetových serverech, propagační předměty do informačních center či press tripy pro novináře. O tom, že tato mediální kampaň byla účinná, svědčí i rapidní nárůst návštěvnosti turistického portálu www.vychodni-cechy.info. Ta se od prosince 2006 do července 2007 zvýšila téměř devítinásobně a v červenci dosáhl počet návštěv zhruba 30 tisíc. Význam realizace kampaně spočívá především v tom, že se jednalo o prozatím první komplexní propagační kampaň zaměřenou na území Pardubického kraje a regionu Východní Čechy. Vzhledem k tomu, že další prostředky na propagaci v oblasti cestovního ruchu jsou připravovány v rámci Regionálního operačního programu, bude Pardubický kraj v podobných aktivitách nepochybně pokračovat.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

12.11.

Spalovna Rybitví: psát můžete rovněž ředitelce Honové

Ministerstvo životního prostředí podcenilo odpor lidí proti spalovně nebezpečných odpadů v Rybitví.

Společnost celý článek
5.6.

McDonald´s zve do zákulisí restaurací

McDonald´s rozšířil sortiment dezertů a nově v McCafé nabízí zákusky pro zákazníky s laktózovou intolerancí a bezlepkovou dietou.

Společnost celý článek
29.4.

Rada města Pardubic důrazně protestuje

Rada města Pardubic eodmítá, aby Policie ČR pracovala na politickou objednávku jakékoli politické strany.

Společnost celý článek
10.7.

Svitavy se stanou mekkou hasičského sportu

S napětím budeme sledovat také výkony výborných jednotlivců, například Tomáše Vlčka v běhu na 100 metrů s překážkami a Jana Gáška také v krátkém běhu a ve výstupu na věž. Z Pardubického kraje máme želízko v ohni v osobě Martina Lidmily z SDH Zbožnov, který letos přešel do kategorie juniorů. Rozhodně patříme ke světové špičce,“ zdůrazňuje Josef Bidmon.

Společnost celý článek
22.3.

Vítězné projekty neziskovek míří do burzy filantropie

Celkem osm projektů neziskových organizací z celkových 33 přihlášených se utká o přízeň zástupců podnikatelského sektoru.

Společnost celý článek
30.1.

Pardubičtí šachisté měří síly s doetinchemskými

Další rozměr má od ledna spolupráce Pardubic a holandského města Doetinchem.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting