Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

30.8.

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Tiskovou konferencí konající se v sále Rady Pardubického kraje byla ve středu 29. srpna 2007 oficiálně zakončena mediální kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“. „Chceme vymanit náš region z nálepky „nejméně navštěvovaný kraj“, a proto jsme připravili hned několik projektů na podporu rozvoje cestovního ruchu spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie. Jedním z nich byl i tento,“ řekl Miloslav Macela, člen Rady Pardubického kraje zodpovědný za oblast cestovního ruchu. Pardubický kraj byl v této kampani prezentován pod názvem východní Čechy. „Jde o označení našeho turistického regionu. Odbornými průzkumy máme potvrzeno, že pro marketing v cestovním ruchu jsou východní Čechy přece jen lepší obchodní značkou než úřední název kraje,“ vysvětlil Miloslav Macela. Hlavními motivy kampaně byly slogany „I love východní Čechy“, přičemž anglické slovo „love“ nahrazoval motiv srdce, a „Východní Čechy způsobují závislost“. Tváří kampaně se staly dvě dívky, které pózovaly před nejvyšší horou kraje – Králickým Sněžníkem. V zimní verzi, která se používala od začátku kampaně v prosinci loňského roku do března letošního roku, byly vyobrazeny na sněžném skútru, v letní verzi pak sněžný skútr nahradil cadillac. „Zřejmě největší ohlas měly billboardy umístěné ve velkých městech, na dálnicích a hlavních tazích na území celé České republiky. Sami jsme se několikrát setkali s velmi pozitivními reakcemi na tento typ prezentace,“ řekl Jan Rudzinskyj z agentury Maxx Creative communication, který mediální kampaň pro Pardubický kraj připravil. Součástí kampaně byly také rozhlasové spoty, inzeráty a PR články v tištěných médiích, reklamní bannery na tematicky zaměřených internetových serverech, propagační předměty do informačních center či press tripy pro novináře. O tom, že tato mediální kampaň byla účinná, svědčí i rapidní nárůst návštěvnosti turistického portálu www.vychodni-cechy.info. Ta se od prosince 2006 do července 2007 zvýšila téměř devítinásobně a v červenci dosáhl počet návštěv zhruba 30 tisíc. Význam realizace kampaně spočívá především v tom, že se jednalo o prozatím první komplexní propagační kampaň zaměřenou na území Pardubického kraje a regionu Východní Čechy. Vzhledem k tomu, že další prostředky na propagaci v oblasti cestovního ruchu jsou připravovány v rámci Regionálního operačního programu, bude Pardubický kraj v podobných aktivitách nepochybně pokračovat.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

12.6.

Světový den proti násilí na seniorech

Na 15. června vyhlásila mezinárodní organizace INPEA - International Network for Prevention of Elderly Abuse, Světový den připomenutí násilí na seniorech - World doder Abuse Awareness Day.

Společnost celý článek
9.9.

Veřejné projednávání plánů povodí

Plány oblastí povodí budou hlavními koncepčními dokumenty vodního hospodářství pro jednotlivé oblasti povodí v České republice.

Společnost celý článek
3.5.

Charitativní proběhnutí v Pardubicích pod taktovkou Univerzity Pardubice

Katedra tělovýchovy a sportu Univerzity Pardubice pokračuje v pomoci při léčení malé Rebeky. „I druhý ročník našeho proběhnutí je určen pro všechny, kteří si chtějí zaběhat a kteří chtějí přispět a podpořit sebemenší částkou malou Rebeku Čihákovou,“ vysvětluje za organizátory Mgr. Lenka Doležalová z pořádající Katedry tělovýchovy a sportu Univerzity Pardubice. „Pro ty, kteří nemají běh v oblibě, mohou jít procházkou. Na výběr budou dvě tratě: kratší 3 km a delší 10 km.“

Společnost celý článek
17.3.

Velká LEGO stavební show vypukne již tuto sobotu v OC Futurum Hradec Králové

Návštěvníci se mohou mimo jiné těšit na hrdiny legendární filmové série Star Wars, LEGO Friends Emmu a Olivii, sochy s tematikou draků, ninjů a mnohé další. Výstava obsahuje také tematický fotokoutek, interaktivní a pohyblivé exponáty nebo vitríny s hlavami celebrit. Denně je navíc zdarma v provozu herní zóna plná kostek, dílků a součástek pro tříbení fantazie, a to od 11 do 18 hodin v prvním patře vedle kavárny Galery Cafe.

Společnost celý článek
16.8.

Dávejte pozor na své věci

I přesto se s těmito případy neustále setkáváme.

Společnost celý článek
24.4.

Jarní vydání časopisu To jsou Pardubice čeká na vás

Je ve vašem okolí někdo, o jehož vášni či zajímavém koníčku by se mělo vědět? Dejte nám tip – na rodáka z Pardubic nebo kohokoliv, jemuž naše město přirostlo k srdci.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting