Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

30.8.

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“ splnila svůj účel

Tiskovou konferencí konající se v sále Rady Pardubického kraje byla ve středu 29. srpna 2007 oficiálně zakončena mediální kampaň „I ♥ VÝCHODNÍ ČECHY“. „Chceme vymanit náš region z nálepky „nejméně navštěvovaný kraj“, a proto jsme připravili hned několik projektů na podporu rozvoje cestovního ruchu spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie. Jedním z nich byl i tento,“ řekl Miloslav Macela, člen Rady Pardubického kraje zodpovědný za oblast cestovního ruchu. Pardubický kraj byl v této kampani prezentován pod názvem východní Čechy. „Jde o označení našeho turistického regionu. Odbornými průzkumy máme potvrzeno, že pro marketing v cestovním ruchu jsou východní Čechy přece jen lepší obchodní značkou než úřední název kraje,“ vysvětlil Miloslav Macela. Hlavními motivy kampaně byly slogany „I love východní Čechy“, přičemž anglické slovo „love“ nahrazoval motiv srdce, a „Východní Čechy způsobují závislost“. Tváří kampaně se staly dvě dívky, které pózovaly před nejvyšší horou kraje – Králickým Sněžníkem. V zimní verzi, která se používala od začátku kampaně v prosinci loňského roku do března letošního roku, byly vyobrazeny na sněžném skútru, v letní verzi pak sněžný skútr nahradil cadillac. „Zřejmě největší ohlas měly billboardy umístěné ve velkých městech, na dálnicích a hlavních tazích na území celé České republiky. Sami jsme se několikrát setkali s velmi pozitivními reakcemi na tento typ prezentace,“ řekl Jan Rudzinskyj z agentury Maxx Creative communication, který mediální kampaň pro Pardubický kraj připravil. Součástí kampaně byly také rozhlasové spoty, inzeráty a PR články v tištěných médiích, reklamní bannery na tematicky zaměřených internetových serverech, propagační předměty do informačních center či press tripy pro novináře. O tom, že tato mediální kampaň byla účinná, svědčí i rapidní nárůst návštěvnosti turistického portálu www.vychodni-cechy.info. Ta se od prosince 2006 do července 2007 zvýšila téměř devítinásobně a v červenci dosáhl počet návštěv zhruba 30 tisíc. Význam realizace kampaně spočívá především v tom, že se jednalo o prozatím první komplexní propagační kampaň zaměřenou na území Pardubického kraje a regionu Východní Čechy. Vzhledem k tomu, že další prostředky na propagaci v oblasti cestovního ruchu jsou připravovány v rámci Regionálního operačního programu, bude Pardubický kraj v podobných aktivitách nepochybně pokračovat.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

6.2.

Potěšte své blízké valentýnským přáním se speciálním razítkem

Na přání, které chcete poslat své drahé polovičce, napíšete její adresu a nalepíte poštovní známku.

Společnost celý článek
13.7.

Radko Martínek podepsal smlouvy o čerpání dotací

Projekt patřil v rámci dané výzvy k nejnákladnějším.

Společnost celý článek
10.8.

Zelení: zprovoznění spalovny je krok zpět

Krátce po koupi spalovny se Rakušané nechali slyšet, že nový provoz plánují rozjet až v roce 2010.

Společnost celý článek
17.4.

Kdo zvítězí v soutěži „O perníkovou popelnici 2008“?

Kromě perníkových popelnic si vítězové rozdělí také finanční příspěvek v celkové výši 750 tisíc korun.

Společnost celý článek
10.9.

Pardubický kraj podpořil Koně v akci

Na pardubickém dostihovém závodišti byl v pátek 7. září dnes slavnostně zahájen 9. ročník výstavy s názvem Koně v akci.

Společnost celý článek
29.6.

Krátkodobé přerušení telefonního spojení do Pardubické nemocnice

V úterý 30. 6. 2015 a ve středu 1. 7. 2015 vždy mezi 23.00 až 23.59 hod. k výpadku pevných linek na dobu 10 minut v Pardubické nemocnici. Důvodem odstávky je nutná technická údržba telefonní ústředny.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting