Nový klip Nemyslíš - zaplatíš! opět varuje

3.6.

Nový klip Nemyslíš - zaplatíš! opět varuje

Ministerstvo dopravy přichází s novým televizním spotem bezpečnostní kampaně Nemyslíš – zaplatíš!. Opět vychází z principu „zločin a trest“ a ukazuje situaci, v níž řidič poruší pravidla a nese za to následky. Spot ukazuje typickou situaci, která předchází dopravním nehodám - návrat mladých lidí z diskotéky. Autorem scénáře je reklamní agentura Euro RSCG, která pro resort dopravy celou kampaň realizuje, režisérem Filip Renč. V klipu se opilá parta chlapců a dívek srazí s protijedoucím autem a řidič, kterého dívky obdivovaly, skončí s trvale poškozeným mozkem v nemocnici. Ty samé dívky od něj při návštěvě odvrací oči, protože se na něj nemohou dívat. „Příběh ukazuje, jak krutá může být daň za jízdu pod vlivem alkoholu. Chceme před sezonou letních diskoték varovat mladé řidiče před následky nezodpovědného chování,“ vysvětluje ministr dopravy Gustáv Slamečka. „Při natáčení jsem se snažil o naprostou autenticitu. Spot je realistický, ale zároveň velmi emotivní. Nesouhlasím s názorem některých lidí, že klipy jsou agresivní a šokující. Šokující je to, co se denně děje na silnicích,“ říká Filip Renč. Klip běží od 1. června na televizních stanicích Nova, Prima, Óčko a České televizi, jeho vysílání je zatím naplánováno do září. TV Prima bude před 20. hodinou zakrývat některé pasáže černým čtvercem, ostatní televize ho budou vysílat v celé podobě. Spot má dvaceti a třicetivteřinovou variantu a na komerčních stanicích bude odvysílán minimálně 114krát. Celkový počet uvedení však bude mnohem vyšší. Česká televize totiž uvádí spoty kampaně zdarma a nasazuje je podle aktuálního prostoru ve vysílání. Bezplatně je uvádějí také některé regionální televize. Další z  klipů naplánovaných v rámci Nemyslíš – zaplatíš! bude nasazen do vysílání v srpnu. Celá kampaň bude trvat do konce roku 2010 a její součástí jsou také billboardy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty, internetové bannery, informační letáky a roadshow. Kampaň už získala řadu ocenění od odborníků na reklamu a komunikaci.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

20.12.

Hasiči poděkovali Romanovi Línkovi

Liga pardubického okresu v požárním sportu byla v minulosti tradiční akcí.

Společnost celý článek
16.9.

Benefiční večer pro Nepál ve Východočeském divadle

Snímek CESTA – Journey je uspořádán do dvou částí. První s názvem Cesta k pólu zachycuje putování autora k jižnímu, tedy geografickému pólu v Antarktidě. Druhá, jež bude prezentována v rámci benefičního večera, nese název KORA KAILASH a je cestou Oldřicha Bubáka k „duchovnímu pólu“, tedy k posvátné hoře Mount Kailash ležící v západním Tibetu.

Společnost celý článek
26.4.

Zdravotně znevýhodnění na trh práce

Společnost CEDR Pardubice, o.p.s. poskytuje sociální služby pro osoby duševně nemocné, snaží se zkvalitnit jejich život, pomáhat jim v integraci do společnosti a překonat problémy spojené s nemocí. Zároveň provozuje chráněné dílny, ve kterých zaměstnává osoby se zdravotním znevýhodněním a osoby s různým stupně invalidity, čímž pomáhá k jejich uplatnění na trhu práce.

Společnost celý článek
2.6.

Pardubice přechodně využijí základny v Náměšti a Čáslavi

Od srpna budou pardubické letiště využívat letouny Jas – 39 Gripen z čáslavské základny.

Společnost celý článek
2.5.

Pardubice získaly cenu Skokana roku v třídění odpadu

Každý občan Pardubic v roce 2012 vytřídil celkem 56 kilogramů papíru, plastů, skla a nápojových kartonů, což je více než 5000 tun za rok.

Společnost celý článek
10.12.

Likvidace odpadu ukousne z městského rozpočtu 36 milionů

Obyvatelé Pardubic zaplatí v roce 2009 za odpadky 498 korun.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting