Pardubické pivo v novém kabátě

6.6.

Pardubické pivo v novém kabátě

Pardubické pivo, jak jste možná již zaznamenali, vyrazilo do trhu ve zcela novém kabátě. S novým balením se změnil také slogan i logo, kterému stejně jako v minulosti dominuje kůň v červeném erbu. V novém bylo uvedeno na trh rovněž Nealkoholické pivo pod názvem Pernštejn. Od 1. června je tedy možné koupit celé portfolio značky Pernštejn ve zcela novém balení. „Změna značky byla dlouhodobě a pečlivě připravována. Jak jsme tento úkol zvládli, nám ukáže čas. My jsme s proměnou velice spokojeni a považujeme ji za více než zdařilou.“ říká Jan Kvasnička, ředitel Pardubického pivovaru. Nové etikety jsou laděny do stříbrné barvy s dominantním koněm v červeném erbu. Ten by měl zákazníkům připomínat, že se jedná o pivo z Pardubic. Na všech obalech je umístěn slogan „Pivovar s tradicí“. Jak dodává Jan Kvasnička: „Pardubický pivovar je regionální pivovar, který tu působí již od roku 1871. Od té doby uběhlo 140 let a my stále navazujeme na tradici vaření piva tak, abychom uspokojili naše stávající i nové zákazníky.“ Redesign značky se promítne také do všech reklamních materiálů. Především pak i v označení jednotlivých provozoven. V současné době má Pardubický pivovar osm vlastních provozoven, které slouží jako vlajkové lodě zn. Pernštejn. Nelze však opomenout ani další produkty - 19° pivo Pardubický Porter nebo 14° speciální pivo Pardubický Taxis. Nakonec samotný Taxis za svou velmi krátkou dobu působení na trhu sklízí úspěch. To potvrzuje i získané ocenění „Regionální potravina“. Kořeny pivovarnictví v Pardubicích sahají do počátku 14. Století. O jeho významný rozvoj v renesanci se postaral Vilém z Pernštejna. Převratné změny v obchodu a průmyslu 19. století si vyžádaly i v tomto oboru zcela nový přístupu, a proto tradici městského pivovaru převzal v roce 1871 akciový pivovar Pardubice. V současné době nabízí Pardubický pivovar osm druhů sudových a osm lahvových piv pod značkou Pernštejn, speciální 19° pivo Porter, 14° pivo Pardubický Taxis a Ozzákovo pivo Ozzobír.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

15.4.

Syn vyhrožoval rodičům újmou na zdraví

Rodinné majetkové neshody a alkohol jsou nebezpečná směs.

Společnost celý článek
16.10.

Prodej bytů družstvu je pro nájemníky nevýhodný

Prodejní cena byla stanovena podle technického stavu domů na 9 až 12,5 tisíc korun za metr čtvereční.

Společnost celý článek
5.5.

Likvidace odpadů spolkne v Pardubicích miliony

Likvidace odpadu ze separačních dvorů přišla v roce 2010 město na více než 10 milionů korun.

Společnost celý článek
25.6.

Přístav Pardubice: Kraj vlastní již 10 kusů akcií

Zastupitelstvo Pardubického kraje schválilo finanční vklad ve výši 300 tisíc korun do akciové společnosti Přístav Pardubice.

Společnost celý článek
21.3.

Pardubice a Hradec chtějí sportovat společně

Náklady na vyhotovení generelu sportovní vybavenosti jsou předběžně odhadovány na přibližně 600 tisíc korun.

Společnost celý článek
16.6.

Mládež by nejraději seděla u počítače a hrála hry nebo surfovala na internetu, myslí si většina lidí nad 30 let z Pardubického kraje

Generace Y, kam patří velká část lidí ve věku 15-29 let, bude do roku 2025 tvořit převážnou část populace v produktivním věku. A stále víc jim bude sekundovat další část mladých z uvedeného průzkumu, tzv. generace Z (lidé narození podle většiny zdrojů po roce 1995).

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting