Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájilo veletrh v Brně křtem svého loga

19.1.

Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájilo veletrh v Brně křtem svého loga

Nově vzniklá Turistická oblast (TO) Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájila svou prezentaci symbolickým křtem svého loga a představením propagačních materiálů na brněnském výstavišti, kde se koná letošní první veletrh cestovního ruchu GO a REGIONTOUR 2018. Na tento veletrh se tradičně sjeli aktéři cestovního ruchu z celé České republiky.
TO Pardubicko - Perníkové srdce Čech
 „Jsme nová značka, o které věřím, že bude do budoucna velmi dobře slyšet a vidět. Turistům máme co nabídnout. Jsme v srdci republiky, máme skvělou dopravní dostupnost, krásnou polabskou přírodu, pohodovou síť cyklostezek pro rodiny s dětmi, na své si přijdou i milovníci památek či tradičních významných sportovních a kulturních podniků s mezinárodním přesahem, nemluvě o kvalitních regionálních produktech a možnostech koupaní. I na Pardubicku bude letošní rok ve znamení připomenutí 100 let výročí vzniku republiky,“ sdělil při zahájení předseda rady Spolku a náměstek primátora Pardubic Jakub Rychtecký.
Pro oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech je to jedna z prvních příležitostí, jak o sobě a své činnosti dát vědět mezi odbornou veřejností a návštěvníky veletrhu, kteří zde čerpají inspiracipro své cestování. Po celou dobu konání veletrhu se prezentuje na společném stánku východních Čech. Expozice, která je laděna do stylu prvorepublikové kavárny, byla příjemnou a oku lahodící kulisou pro symbolický křest nového loga TO Pardubicko. „Volba nového loga byla tak trochu odvážným krokem. Rozhodli jsme se upustit od klasických zemitých barev a přijít s něčím, co na první pohled zaujme a možná i pozvedne náladu svou živelností a barevnou hravostí. Hlavní motiv srdce je vyplněn smyčkami, které symbolizují trasy, po nichž se turista může na své cestě oblastí vydat. Naproti tomu skriptové písmo claimu má odkazovat na jednu z nejznámějších tradic Pardubicka – perník a ruční písmo, které je často používáno při jeho zdobení. S logem se již nyní můžete setkávat na nově vydávaných propagačních materiálech, webových stránkách a sociálních sítích,“ vysvětlila ředitelka Spolku Petra Pacholíková.
Cílem je nejen to, aby se podoba loga postupně rozšířila do celé turistické oblasti, ale hlavně aby se zapsala do podvědomí turistů.„V celé oblasti budeme vystupovat jednotně, aby si turista motiv srdce spojil právě s naší oblastí a uměl jej snadno přiřadit k takovým místům Pardubicka, která jsou jeho srdci nejbližší,“ doplnil předseda rady Spolku Jakub Rychtecký.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

7.8.

Potápěči nalezli pod hladinou starou munici

Při vylovení tohoto předmětu zavolali policejního pyrotechnika.

Společnost celý článek
7.9.

Historie vozidla by měla být snadno dohledatelná i po nehodách

Podobný systém funguje i na Slovensku a Slováci si jej nemohou vynachválit. Za prvních šest měsíců používání systému zde klesl počet stočených aut pocházejících z Nizozemí ze 42,6 % na 11,26 %.

Společnost celý článek
26.10.

Pardubice potřebují další místa pro seniory

Město Pardubice se potýká s nedostatkem míst v zařízeních, poskytujících služby pro seniory.

Společnost celý článek
15.9.

Letohradská čistírna odpadních vod

Realizace projektu byla zahájena předáním staveniště zhotoviteli v závěru srpna letošního roku.

Společnost celý článek
17.10.

Konzum vybavil v Žamberku učebnu pro prodavače za 350 tisíc

Žamberská škola je dlouhodobě aktivní při navazování kontaktů s významnými zaměstnavateli v různých oblastech, které se na této multioborové škole učí. Společnost Konzum je pro školu silným partnerem, protože provozuje v našem regionu síť venkovských prodejen.

Společnost celý článek
24.5.

Stálice Aviatické pouti

Program Aviatické pouti, jejíž již devětadvacátý ročník se koná 1. a 2.června na pardubickém letišti, vždy přináší nějaké novinky.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting