Pardubický kraj láká turisty z Polska

1.6.

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Zatímco zimní turistická sezóna je již minulostí, ta letní se vkrádá velmi rychle. Není čas na zahálení, lákání turistů do Pardubického kraje je v plném proudu. „V tomto období se soustředíme především na představení možností trávení dovolené turistům ze sousedního Polska“, řekl Miroslav Stejskal, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch. Kromě tuzemských turistů jsou ti polští pro náš kraj nejvýznamnější cílovou skupinou. „Pardubický kraj je pro turisty z Polska zajímavý, nabízí širokou škálu možností, jak zde strávit příjemnou dovolenou. I v období přetrvávající finanční krize je pro ně dovolená v našem kraji dostupná. V době nadcházejícího světového šampionátu ve fotbale očekáváme, že mnoho Poláků dá přednost dovolené v malebném prostředí Pardubického kraje před atmosférou spojenou s pořádáním mistrovství světa a před korzujícími skupinkami rozvášněných fanoušků. V nejbližší době očekáváme, že podíl turistů z Polska ještě poroste,“ doplnil Miroslav Stejskal. Právě z těchto důvodů se snažíme cílit naší propagační kampaň na tuto cílovou skupinu. Od 24. do 27. května představila turistické atraktivity Pardubického kraje Destinační společnost Východní Čechy na prezentační akci v Krakově. Mezi návštěvníky prezentační akce byl o materiály Pardubického kraje skutečný zájem. „Na krakovskou prezentační akci jsme si připravili nový propagační materiál, brožuru Po stopách tradic Pardubického kraje. Brožura byla vydána v rámci česko-polského projektu, jehož partnerem je destinační management Dolnoslezského vojvodství,“ řekl radní Stejskal. V nejbližších měsících plánuje Destinační společnost Východní Čechy další dvě prezentační akce, které se uskuteční ve Wroclawi. V propagační kampani úzce spolupracuje se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v Polsku. Na propagaci česko-polské příhraniční oblasti využívá Destinační společnost Východní Čechy mimo jiné prostředky z fondu Euroregionu Glacensis, v rámci něhož již bylo podpořeno mnoho projektů, které mají za cíl přiblížit českým a polským turistům obě strany destinace. „Věříme, že propagační kampaň Pardubického kraje v sousedním Polsku budeme s odstupem hodnotit jako úspěšnou,“ uzavřela Alena Horáková, ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

17.5.

Východočeské divadlo se pyšní titulem Zaměstnavatel roku 2012

Zaměstnanec Dominik Rumpík je plnohodnotným členem obchodního oddělení divadla.

Společnost celý článek
30.11.

Pardubický kraj umožnil dobrovolným hasičům unikátní možnost výcviku

Podobný výcvik je v České republice unikátní. Speciálně upravený kamion vlastní německá firma, jejíž české zastoupení jej dovezlo teprve podruhé. V loňském roce byl mimo jiné představen i v Pardubicích, kde si jej však mohlo vhledem k omezenému času, vyzkoušet jen minimum zájemců.

Společnost celý článek
14.5.

EFA 2014: Na své si přijdou i milovníci rychlých aut

V rámci letecké show a výstavy se diváci mohou těšit na světovou vrtulníkovou špičku. Uvidí vše od ultralehkých vrtulníků a vírníků různých značek, přes moderní vrtulníky světových výrobců typu Airbus Helicopters, Bell nebo Robinson až po vrtulníky Armády České republiky nebo americký bojový vrtulník Cobra.

Společnost celý článek
31.12.

Železář

Na policisty se obrátil majitel jedné místní firmy, který zjistil, že mu někdo v minulých dnech sebral železo.

Společnost celý článek
12.7.

Tzv. „Svitavská kauza“ pokračuje

Městský úřad Svitavy obdržel v zákonné lhůtě oznámení o konání vzpomínkového shromáždění a pietního průvodu.

Společnost celý článek
14.7.

Hasiči o víkendu likvidovali několik požárů v přírodním prostředí

Na Pardubicku hořela na počátku víkendu zahrada o rozloze 50 x 50 m. Muž měl založené ohniště, ale vítr mu plameny rozfoukal na zahradu, kde hořela tráva. Požár hasiči zlikvidovali.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting