Pardubický kraj láká turisty z Polska

1.6.

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Zatímco zimní turistická sezóna je již minulostí, ta letní se vkrádá velmi rychle. Není čas na zahálení, lákání turistů do Pardubického kraje je v plném proudu. „V tomto období se soustředíme především na představení možností trávení dovolené turistům ze sousedního Polska“, řekl Miroslav Stejskal, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch. Kromě tuzemských turistů jsou ti polští pro náš kraj nejvýznamnější cílovou skupinou. „Pardubický kraj je pro turisty z Polska zajímavý, nabízí širokou škálu možností, jak zde strávit příjemnou dovolenou. I v období přetrvávající finanční krize je pro ně dovolená v našem kraji dostupná. V době nadcházejícího světového šampionátu ve fotbale očekáváme, že mnoho Poláků dá přednost dovolené v malebném prostředí Pardubického kraje před atmosférou spojenou s pořádáním mistrovství světa a před korzujícími skupinkami rozvášněných fanoušků. V nejbližší době očekáváme, že podíl turistů z Polska ještě poroste,“ doplnil Miroslav Stejskal. Právě z těchto důvodů se snažíme cílit naší propagační kampaň na tuto cílovou skupinu. Od 24. do 27. května představila turistické atraktivity Pardubického kraje Destinační společnost Východní Čechy na prezentační akci v Krakově. Mezi návštěvníky prezentační akce byl o materiály Pardubického kraje skutečný zájem. „Na krakovskou prezentační akci jsme si připravili nový propagační materiál, brožuru Po stopách tradic Pardubického kraje. Brožura byla vydána v rámci česko-polského projektu, jehož partnerem je destinační management Dolnoslezského vojvodství,“ řekl radní Stejskal. V nejbližších měsících plánuje Destinační společnost Východní Čechy další dvě prezentační akce, které se uskuteční ve Wroclawi. V propagační kampani úzce spolupracuje se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v Polsku. Na propagaci česko-polské příhraniční oblasti využívá Destinační společnost Východní Čechy mimo jiné prostředky z fondu Euroregionu Glacensis, v rámci něhož již bylo podpořeno mnoho projektů, které mají za cíl přiblížit českým a polským turistům obě strany destinace. „Věříme, že propagační kampaň Pardubického kraje v sousedním Polsku budeme s odstupem hodnotit jako úspěšnou,“ uzavřela Alena Horáková, ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

26.6.

Vedoucím odboru životního prostředí a zemědělství se stal Martin Vlasák

Rada Pardubického kraje na svém pondělním jednání schválila do pozice vedoucího Odboru životního prostředí a zemědělství Martina Vlasáka, který v této pozici nahradí dlouholetého vedoucího tohoto odboru Josefa Hejduka, který odchází do penze.

Společnost celý článek
24.10.

Pardubické krematorium zve na listopadový den otevřených dveří

Služby, které provozují také centrální pardubický hřbitov a další hřbitovy se na Památku zesnulých pečlivě připravují. Před „dušičkami“ probíhá intenzivní úklid všech prostranství a již tradičně se počítá s prodloužením otevírací doby centrálního hřbitova. Otevřen bude po dobu dušičkového víkendu do neděle 3.11. do 20,00 hodin.

Společnost celý článek
28.1.

Krajští radní diskutovali se starosty ze západu regionu

Náměstek Jaromír Dušek se s převážnou většinou starostů setkal kvůli změnám autobusových jízdních řádů plánovaným k 3. březnu 2013 již v minulých dvou týdnech.

Společnost celý článek
3.9.

Ve Vysokém Mýtě otevřeli zařízení pro handicapované

SKP-CENTRUM Pardubice poskytuje centrum také azyl lidem ohroženým například domácím násilím.

Společnost celý článek
13.4.

Firmy oceňují kongresová zařízení v Pardubickém kraji

Martin Randus za Letiště Praha představil VIP služby letiště a jeho konferenční možnosti.

Společnost celý článek
21.9.

Turnaj osobností pomůže dobré věci

Dobrovolník z Olympijského parku Pardubice 2016 Ondřej Mach dnes dorazil na pardubickou radnici, kde si převzal šek na 10 000 korun.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting