Pardubický kraj láká turisty z Polska

1.6.

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Zatímco zimní turistická sezóna je již minulostí, ta letní se vkrádá velmi rychle. Není čas na zahálení, lákání turistů do Pardubického kraje je v plném proudu. „V tomto období se soustředíme především na představení možností trávení dovolené turistům ze sousedního Polska“, řekl Miroslav Stejskal, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch. Kromě tuzemských turistů jsou ti polští pro náš kraj nejvýznamnější cílovou skupinou. „Pardubický kraj je pro turisty z Polska zajímavý, nabízí širokou škálu možností, jak zde strávit příjemnou dovolenou. I v období přetrvávající finanční krize je pro ně dovolená v našem kraji dostupná. V době nadcházejícího světového šampionátu ve fotbale očekáváme, že mnoho Poláků dá přednost dovolené v malebném prostředí Pardubického kraje před atmosférou spojenou s pořádáním mistrovství světa a před korzujícími skupinkami rozvášněných fanoušků. V nejbližší době očekáváme, že podíl turistů z Polska ještě poroste,“ doplnil Miroslav Stejskal. Právě z těchto důvodů se snažíme cílit naší propagační kampaň na tuto cílovou skupinu. Od 24. do 27. května představila turistické atraktivity Pardubického kraje Destinační společnost Východní Čechy na prezentační akci v Krakově. Mezi návštěvníky prezentační akce byl o materiály Pardubického kraje skutečný zájem. „Na krakovskou prezentační akci jsme si připravili nový propagační materiál, brožuru Po stopách tradic Pardubického kraje. Brožura byla vydána v rámci česko-polského projektu, jehož partnerem je destinační management Dolnoslezského vojvodství,“ řekl radní Stejskal. V nejbližších měsících plánuje Destinační společnost Východní Čechy další dvě prezentační akce, které se uskuteční ve Wroclawi. V propagační kampani úzce spolupracuje se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v Polsku. Na propagaci česko-polské příhraniční oblasti využívá Destinační společnost Východní Čechy mimo jiné prostředky z fondu Euroregionu Glacensis, v rámci něhož již bylo podpořeno mnoho projektů, které mají za cíl přiblížit českým a polským turistům obě strany destinace. „Věříme, že propagační kampaň Pardubického kraje v sousedním Polsku budeme s odstupem hodnotit jako úspěšnou,“ uzavřela Alena Horáková, ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

23.4.

Třebovák Langr hodlá pokořit „Ká dvojku“

Moravskotřebovský podnikatel, jedenatřicetiletý Roman Langr připravuje expedici na druhou nejvyšší horu světa.

Společnost celý článek
11.12.

Darování krve je součást mého života, říká dárce po 200. odběru

Jen pro představu – během 30 let, kdy dochází darovat krev a krevní složky, daroval již zhruba 120 litrů této nejcennější tekutiny.

Společnost celý článek
30.11.

Dostihové závodiště Pardubice se otevírá veřejnosti

To je zhruba výčet akcí, které lákají návštěvníky k cestě na Dostihové závodiště v Pardubicích.

Společnost celý článek
9.12.

Krajští zástupci TICů si podebatovali

Smyslem tohoto setkání bylo přiblížení činnosti a porovnání práce v cestovním ruchu v obou krajích.

Společnost celý článek
20.10.

Dotace pro venkov omezovat nebudeme, řekl hejtman starostům

Podaří se nám zachovat všechny grantové programy na stejné úrovni, jako tomu je v letošním roce s tím, že u Programu obnovy venkova navýšíme celkovou částku na 63 milionů korun. Chceme i nadále pokračovat v podpoře pojízdných a venkovských prodejen, budování veřejných prostranství či opravách kostelíků a veřejných budov,“ řekl hejtman Martin Netolický.

Společnost celý článek
24.1.

Hradec se vize národního centra vzdát nehodlá

Důvodem tohoto rozhodnutí je pravděpodobně vládní snaha uspořit peníze.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting