Pardubický kraj láká turisty z Polska

1.6.

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Pardubický kraj láká turisty z Polska

Zatímco zimní turistická sezóna je již minulostí, ta letní se vkrádá velmi rychle. Není čas na zahálení, lákání turistů do Pardubického kraje je v plném proudu. „V tomto období se soustředíme především na představení možností trávení dovolené turistům ze sousedního Polska“, řekl Miroslav Stejskal, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch. Kromě tuzemských turistů jsou ti polští pro náš kraj nejvýznamnější cílovou skupinou. „Pardubický kraj je pro turisty z Polska zajímavý, nabízí širokou škálu možností, jak zde strávit příjemnou dovolenou. I v období přetrvávající finanční krize je pro ně dovolená v našem kraji dostupná. V době nadcházejícího světového šampionátu ve fotbale očekáváme, že mnoho Poláků dá přednost dovolené v malebném prostředí Pardubického kraje před atmosférou spojenou s pořádáním mistrovství světa a před korzujícími skupinkami rozvášněných fanoušků. V nejbližší době očekáváme, že podíl turistů z Polska ještě poroste,“ doplnil Miroslav Stejskal. Právě z těchto důvodů se snažíme cílit naší propagační kampaň na tuto cílovou skupinu. Od 24. do 27. května představila turistické atraktivity Pardubického kraje Destinační společnost Východní Čechy na prezentační akci v Krakově. Mezi návštěvníky prezentační akce byl o materiály Pardubického kraje skutečný zájem. „Na krakovskou prezentační akci jsme si připravili nový propagační materiál, brožuru Po stopách tradic Pardubického kraje. Brožura byla vydána v rámci česko-polského projektu, jehož partnerem je destinační management Dolnoslezského vojvodství,“ řekl radní Stejskal. V nejbližších měsících plánuje Destinační společnost Východní Čechy další dvě prezentační akce, které se uskuteční ve Wroclawi. V propagační kampani úzce spolupracuje se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v Polsku. Na propagaci česko-polské příhraniční oblasti využívá Destinační společnost Východní Čechy mimo jiné prostředky z fondu Euroregionu Glacensis, v rámci něhož již bylo podpořeno mnoho projektů, které mají za cíl přiblížit českým a polským turistům obě strany destinace. „Věříme, že propagační kampaň Pardubického kraje v sousedním Polsku budeme s odstupem hodnotit jako úspěšnou,“ uzavřela Alena Horáková, ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

28.3.

Neobvyklý stroj míří do Pardubic

Původní provedení ještě s pístovým motorem vzniklo v neutrálním Švýcarsku na samém sklonku třicátých let jako průzkumný a lehký bitevní letoun. Po roce 1945 byly některé stroje upraveny pro vlek vzdušných terčů používaných při výcviku střelby z letadel i zbraní protiletadlového dělostřelectva. V polovině šedesátých let však byly již jejich motory zastaralé a mnoho let se nevyráběly.

Společnost celý článek
19.7.

Domov pod hradem Žampach otevře dva nové domky v Letohradě

Dvanáct obyvatel z Domova pod hradem Žampach se během září přestěhuje do nového bydlení v lokalitě Nad Bažantnicí v Letohradě. Stavbu dvou domků v ulici U Biatlonu a U Obory realizoval Pardubický kraj v rámci projektu Transformace pobytových sociálních služeb s dotací z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP).

Společnost celý článek
8.2.

Kraje se připravují na nové programovací období

Regiony podporují kohezní politiku, která umožní řešit témata jejich hospodářské, sociální a územní soudržnosti.

Společnost celý článek
9.10.

Město může uklidit pouze část chodníků

Pardubice se připravují na první zimu, během níž bude platit takzvaný chodníkový zákon.

Společnost celý článek
12.5.

Chroustovice, Chroustovice, nejlepší jsou v republice

Týmy byly rozděleny do dvou skupin a podle umístnění v nich byly následně nasazovány do bojů o medaile.

Společnost celý článek
16.6.

Farmářské slavnosti ovládnou Slavětín nad Metují

Čeká zde na vás jelení farma, klokan, kulturní program, aktivity pro děti či dobroty od místních farmářů.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting