Startuje kampaň s názvem No a co?!

4.1.

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Zadavatelem kampaně je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením. Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů - držitelů ochranné známky Práce postižených. Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační. Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou vyhlašuje zadavatel této kampaně. Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování (auditu), udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené spoluobčany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ spoluobčané. Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový. V současnosti je hrdými držiteli známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl tyto zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené. V kampani figuruje odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených. Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

22.9.

Více než polovina kamionů nesplnila předpisy

Od 5. září na řidiče kamionů a dopravce čekala další akce takového rozsahu, kterou na našich silnicích ještě nezaznamenali.

Společnost celý článek
29.5.

Pardubice s Hradcem Králové připravují společné čerpání evropských dotací

Hradecko-pardubická aglomerace byla Strategií regionálního rozvoje České republiky označena jako jedna z nejvhodnějších pro použití integrované územní investice jako prostředku k čerpání evropských dotací pro celý region.

Společnost celý článek
5.8.

Poznáte pachatele loupeže?

V prvním případě se jednalo o Jablonné nad Orlicí K popisu pachatele může policie upřesnit jeho popis.

Společnost celý článek
25.6.

Předprázdninový chat s primátorem

Tento chat bude jeho poslední virtuální komunikací s občany Pardubic před prázdninami letními prázdninami.

Společnost celý článek
13.11.

V Kladrubech se bude sloužit zádušní mše

Za všechny velké osobnosti bude sloužena zádušní mše v kladrubském kostele sv. Václava

Společnost celý článek
16.12.

Stavby roku pocházejí z ateliéru Přemysla Kokeše

Odborná porota byla sestavena z odborníků ve stavebnictví, architektů a představitelů Pardubického kraje.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting