Startuje kampaň s názvem No a co?!

4.1.

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Zadavatelem kampaně je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením. Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů - držitelů ochranné známky Práce postižených. Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační. Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou vyhlašuje zadavatel této kampaně. Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování (auditu), udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené spoluobčany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ spoluobčané. Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový. V současnosti je hrdými držiteli známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl tyto zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené. V kampani figuruje odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených. Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

31.12.

Nový interiér Živnostenského úřadu

Podle první číslice teď lidé snadno poznají, do jakého patra musejí jít.

Společnost celý článek
31.8.

Pardubice budou hostit prestižní akci

Na sedm desítek ředitelů úřadů práce z celé České republiky se zúčastní historicky prvního zahájení Týdnů vzdělávání dospělých.

Společnost celý článek
1.2.

Vojáky po návratu z Afgánistánu pozdravil i hejtman

Sídlem 14. brigády logistické podpory, která spolu s dalšími armádními útvary v Afghánistánu působila, jsou Pardubice.

Společnost celý článek
13.11.

Kraj začíná projektovat parkovací dům v Pardubické nemocnici. Stavba by mohla začít v roce 2020

Hlavním důvodem výstavby parkovacího domu je nedostatečný počet parkovacích míst pro zaměstnance a pacienty. „Pro parkování se v současné době využívají různé plochy v rámci areálu nemocnice, čímž dochází i k blokování průjezdu, ale i přilehlé místní komunikace včetně těch v rezidenční zástavbě.

Společnost celý článek
30.4.

Vychází letní číslo Turistických novin

Distribuce probíhá prostřednictvím sítě turistických informačních center v Pardubickém kraji.

Společnost celý článek
12.10.

Dnes začíná 1. česko-slovenská filatelistická výstava

Pro české vystavovatele, jejichž exponáty jsou na počátku kvalifikačního postupu, je připravena kategorie Premiéra.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting