Startuje kampaň s názvem No a co?!

4.1.

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Startuje kampaň s názvem No a co?!

Zadavatelem kampaně je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením. Cílem kampaně je poukázat na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním handicapem a jejich zaměstnavatelů - držitelů ochranné známky Práce postižených. Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační. Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou vyhlašuje zadavatel této kampaně. Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování (auditu), udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené spoluobčany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ spoluobčané. Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový. V současnosti je hrdými držiteli známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl tyto zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené. V kampani figuruje odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených. Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

3.4.

První diskuse "po síti" s novým primátorem

K vůbec první veřejné debatě s novým pardubickým primátorem se mohou zájemci připojit prostřednictvím internetu

Společnost celý článek
27.9.

Den Architektury otevře veřejnosti o víkendu unikátní i nepřístupné budovy po celé republice

Oblíbená akce, která každoročně přiláká tisíce návštěvníků, letos opět nabízí zdarma přes 200 akcí: komentované procházky po unikátních místech, exkurze, přednášky a prezentace, workshopy pro rodiny s dětmi, plavby, lety i cyklojízdy. V Praze, Brně, Zlíně, Nymburce a Plzni doplní festival přehlídka filmů o architektuře a urbanismu Film a architektura.

Společnost celý článek
29.7.

Cestování na jednu jízdenku se odkládá

Ze strany soukromých dopravců nemáme dosud jasné záruky či závazný postoj.

Společnost celý článek
11.11.

Lanškroun se chystá na advent

V městském muzeu bude vystaven Ústecko-orlický papírový betlém z pozůstalosti Zdeňka Brožka.

Společnost celý článek
9.1.

Novoroční Hra s herci, kteří si na nic nehrají

Zájemce o účast v soutěži prosíme o registraci u autorky a moderátorky večera, dramaturgyně Anny Hlaváčkové na e-mailové adrese hlavackova@vcd.cz, ostatní samozřejmě mohou Hru jen sledovat z pohodlí svých míst a bavit se. Na soutěžící však čekají odměny a pro výherce cena v podobě voucheru pro dvě osoby na libovolné představení z repertoáru Východočeského divadla.

Společnost celý článek
10.8.

Sochy řezbářů ozdobí Bystré

Výtěžek z aukce uměleckých předmětů použije město Bystré na úpravy zahrady v mateřské škole.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting