Turistický portál Východní Čechy získal v Brně 1. cenu

22.1.

Turistický portál Východní Čechy získal v Brně 1. cenu

Na závěr prvního dne mezinárodních veletrhů cestovního ruchu GO®IONTOUR byla na brněnském výstavišti slavnostně předána ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2017/2018. V jedenáctém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Pardubický kraj si odvezl prvenství v kategorii nejlepší elektronický projekt, cenu převzal radní pro cestovní ruch René Živný.
„Vynikající krajský turistický portál, přehledně a intuitivně uspořádaný, plnohodnotné jazykové mutace, maximum informací, které turista a host destinace potřebuje mít k dispozici,“ těmito slovy hodnotili porotci turistický portál Vychodni-Cechy.info, který do soutěže přihlásil Krajský úřad Pardubického kraje.
„Nová podoba portálu začala fungovat v polovině loňského roku. Snažíme se držet krok s dobou v informačních technologiích. Proto jsme sloučili verze pro počítače, tablety i chytré telefony do jedné moderní, na které se kromě jiného dá rychle vyhledat poptávaný objekt nebo akce. Portál má také geolokační funkci, která umožňuje vyhledávat objekty v aktuálním okolí uživatele,“ prozradil radní René Živný.
Obsah portálu, který provozuje Pardubický kraj, je pravidelně aktualizován nejen informačními centry, ale i poskytovateli služeb cestovního ruchu. Je k dispozici v devíti jazykových mutacích, má integrovaný mapový portál a plánovač výletů i na více dní. Součástí je i velké množství aktualizovaných turistických programů, které jsou na webu uspořádány podle cílových skupin nebo tematického zaměření. Nechybí ani bohatá videogalerie včetně virtuálních prohlídek zajímavých turistických cílů.
„Z ceny na veletrhu máme velkou radost, potvrdila nám, že jdeme správnou cestou. A zvyšující se návštěvnost našeho turistického webu dokazuje, že se stává pro návštěvníky čím dál víc atraktivní,“ dodává René Živný.
Ostatní ocenění
V kategorii Nejlepší jednotná kampaň vyhrála kampaň „Baroko s kouzlem rozmanitosti“, kterou do soutěže přihlásila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. V kategorii Nejlepší turistický produkt si pomyslné zlato si v této kategorii odnesli zástupci Partnerství o.p.s. za cykloturistický fenomén Labská stezka. „Týden v hotelu Popper, aneb za Četníky do Luhačovic“, tak zní název produktu společnosti Lázně Luhačovice a.s., který byl vyhlášen vítězem kategorie Nejlepší lázeňský a wellness balíček. O vítězství v soutěžní kategorii Cestovní kancelář roku, do které bylo automaticky zařazeno všech zhruba tisíc cestovních kanceláří působících na českém trhu a disponujících platným pojištěním záruky pro případ úpadku, rozhodovala svými hlasy prostřednictvím speciální webové stránky široká veřejnost. Prvenství si v letošním jedenáctém ročníku odnáší cestovní kancelář Vítkovice Tours. Na závěr slavnostního předávání pořadatelé zařadili křest publikace Tvář venkova 2017, která je součástí edice Tvář venkova. Ta dokumentuje vynikající stavební činy, realizované na venkově a která obsahuje 8 svazků, vydaných v letech 2010–2017.

Další zprávy z kategorie "Společnost"

20.7.

Zjištěno téměř 160 přestupků

Nyní se pojďme podívat na jejich celkové výsledky.

Společnost celý článek
27.3.

Prý nesou přeplatek za energie

Zvoní-li u Vás opravář, pracovník úřadu či jiných služeb, zavolejte na instituci, na kterou se pracovník odvolává.

Společnost celý článek
3.5.

Radní Pernicová ocenila žáka Březinu

Úspěšného žáka spolu s učitelem odborných předmětů Václavem Pištorou přijala 28. dubna krajská radní Jana Pernicová.

Společnost celý článek
31.10.

V Poličce bude zahájen další ročník Listopadání

Ani letos nebude chybět beseda s Františkem „Čuňasem“ Stárkem. Legendární kapela české undergroundové scény Plastic People slaví 45. výročí a právě k této příležitosti se bude beseda konat. Muž českého undergroundu ve středu 13. listopadu povypráví o kapele a jejím působení v době totality. Slovem, hudbou a obrazem zavzpomínáme nejen na období komunistického režimu.

Společnost celý článek
27.10.

Boj proti rakovině prostaty zahájí ve Futuru Hradec Králové výstava designových pisoárů

Akce je součástí "kníraté" kampaně Movember a upozorňuje na nemoc, která je momentálně nejčastějším zhoubným nádorovým onemocněním u mužů. Cílem výstavy není pouze návštěvníky pobavit, ale zároveň upozornit na problematiku týkající se rakoviny prostaty.

Společnost celý článek
8.4.

Nechte si změřit průchodnost svých tepen

Akce je součástí dlouhodobého projektu zachycení a účinné léčby této choroby.

Společnost celý článek
Webdesign a webhosting: Webovy servis - SEO - Váš hosting